İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü tarafından düzenlenen Çarşamba Atölyeleri kapsamında, Yurtdışında Eğitim Workshop’u gerçekleşti.
Çarşamba Atölyeleri, Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü’nün düzenlediği etkinlik serisi olarak bilinmektedir. Yurtdışında Eğitim Workshop’u başlığı altında yedincisi gerçekleşen Çarşamba Atölyeleri, sektörün önemli isimlerini ağırlamaya devam ediyor. Çevrimiçi gerçekleştirilen etkinliğe eğitim yöneticisi Tunçağ Veli Ünlü ve eğitim koordinatörü Asuman Türkmen Yıldız katılım gösterdi. Bölüm başkanı Dr. Öğr. Üyesi Emre Doğan, bölüm başkan yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Rabiya Saltik ve bölüm araştırma görevlileri Eda Çekemci ve Okan Kırbacı’nın da katıldığı etkinlik, öğrencilerden yoğun ilgi gördü.
“Yurtdışında Eğitim Planlaması Aynı Zamanda Bir Kariyer Planlaması”
Dr. Öğr. Üyesi Emre Doğan’ın moderatörlüğünde gerçekleşen Yurtdışı Eğitim Workshop’u, Asuman Türkmen Yıldız ve Tunçağ Veli Ünlü’nün yurtdışında eğitim planlamasının süreçlerini aktarması ile başladı. Öğrencilerin yurtdışında eğitim kararı aldıkları andan, eğitimlerini sürdürdükleri ve tamamladıkları sürece ve hatta sonrasındaki kariyer planlamalarına dek yanlarında bir mentör olarak yer aldıklarını ifade eden Asuman Türkmen Yıldız, bu alanda doğru yönlendirmenin önemini vurguladı. Öğrencilerin yurtdışında eğitim tercihlerinde ağırlıklı olarak hangi ülkelere yöneldiklerini ve nedenlerini aktaran Tunçağ Veli Ünlü, yabancı dil bilmenin bir avantaj olduğunu, okul ders ortalamalarının elemelerde önemli bir kriter olarak yer aldığını sözlerine ekledi. Öğrencilerin merak ettikleri soruları yanıtlayan Türkmen Yıldız ve Ünlü, hem lisans hem lisansüstü eğitim süreçleri için son dönemde tercih edilen ülkeleri öğrencilere aktardı. Kendileri için önemli bir perspektif kazandıklarını belirten ve hedeflerini aktaran öğrencilere yönlendirmeler yapan Asuman Türkmen Yıldız ve Tunçağ Veli Ünlü, yüz yüze eğitim döneminde tekrar bir atölye düzenlemenin ve öğrencilerle bir araya gelmenin sözünü verdi.
Dr. Öğr. Üyesi Emre Doğan, etkinliğin 2022-2023 bahar döneminin son etkinliği olduğunu, bölüm etkinliklerinin 2023-2024 güz dönemi itibariyle devam edeceğini açıklayarak ve katılımcılara teşekkür ederek etkinliği sonlandırdı.
Eğitim yöneticisi Tunçağ Veli Ünlü ve eğitim koordinatörü Asuman Türkmen Yıldız’a deneyimlerini ve bilgilerini bizlerle paylaştığı için teşekkür ederiz.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü olarak 2024-2025 Güz Dönemi’nde Kariyer Merkezi desteği ile düzenlenen Kariyer Danışmanlığı Etkinliği ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi, Güzel Sanatlar Fakültesi İç Mimarlık Ve Çevre Tasarımı Bölümü'nden Arş. Gör. Merve Karadaban, İstanbul Gelişim Üniversitesi Mimarlık ve Mühendislik Fakültesi, Mimarlık (İngilizce) ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), İç Mimarlık Bölümü tarafından düzenlenen “Endüstri 5.0 ve Mimarlık” başlıklı söyleşi, 6 Aralık 2024 tarihinde gerçekleştirildi.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü’nde “Orman Lezzetleri” ile açık havada farklı pişirme teknikleri üzerine uygulamalı şekilde gerçekleştirilen ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Emre Doğan’ın yeni makalesi yayınlandı.
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Grafik Tasarımı Bölümü, sektörle olan bağlarını daha da güçlendirmek amacıyla yeni dış paydaşını büyük bir memnuniyetle karşıladı. ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Müdürlüğü ile Güzel Sanatlar Fakültesi’nin iş birliğiyle ilk kez düzenlenen Uluslararası Sürdürülebilirlik Kısa Film Festivali, üç günlük yoğun ...
İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) genelinde geçtiğimiz hafta, 25-27 Kasım 2024 tarihleri arasında Kurumsal Akreditasyon Programı kapsamında Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) denetimleri gerçekleşti. Güzel Sanatlar Fakültesi’nin ...