Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Önerileriniz için   İGÜMER
 Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr

İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (İngilizce)








 İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (İngilizce) Bölümü Mezuniyet Projesi 2. ara jürisi gerçekleştirildi!


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakülesi (GSF), İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (İngilizce) Bölümü, 2024–2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi kapsamında 5 Mayıs 2025 tarihinde Mezuniyet Projesi öğrencileri için ikinci ara jüri oturumunu gerçekleştirdi.


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakülesi (GSF), İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (İngilizce) Bölümü, 2024–2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi kapsamında, 5 Mayıs 2025 tarihinde mezuniyet projesi öğrencileri için bir ara jüri oturumu gerçekleştirdi. Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Erol, Arş. Gör. Mustafa Dallı ve Arş. Gör. Tuğçe Öztürk Dallı'nın jüri üyeliğinde gerçekleşen oturumda öğrenciler, özgün konseptlerle geliştirdikleri otel projelerini işlevsellik, estetik, sürdürülebilirlik ve kullanıcı deneyimi kriterleri çerçevesinde sundular. Jüri üyelerinden aldıkları yapıcı geri bildirimler, öğrencilerin projelerini geliştirmelerine ve mezuniyet sürecine daha bilinçli hazırlanmalarına katkı sundu. Bu ara değerlendirme, bölümün öğrencilerini sektöre hazırlama vizyonu doğrultusunda önemli bir akademik adım oldu.

İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı (İngilizce) Bölümü öğrencileri, dönem boyunca büyük emek harcayarak geliştirdikleri otel projelerini jüri üyelerine sundular. Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Erol, Araştırma Görevlisi Mustafa Dallı ve bu oturumda jüriye yeni katılan Araştırma Görevlisi Tuğçe Öztürk Dallı’nın değerlendirmeleriyle yürütülen jüri, öğrencilerin proje gelişim sürecini analiz etmeleri ve akademik hedeflerini gözden geçirmeleri açısından önemli bir platform sundu.

Her öğrenci, kendi belirlediği konsept çerçevesinde şekillendirdiği otel projesini işlevsellik, estetik, kullanıcı deneyimi ve teknik detaylar açısından detaylı biçimde sunarak jüri karşısında bireysel tasarım duruşunu ortaya koydu. Farklı konseptlerin ve temaların öne çıktığı projelerde, öğrencilerin yaratıcı vizyonları ve özgün mimari yaklaşımları dikkat çekti. Jüri üyeleri, sunum becerilerinin yanı sıra öğrencilerin konsept-tasarım tutarlılığına ve sürdürülebilirlik kriterlerine gösterdiği özeni de titizlikle değerlendirdi.

Değerlendirme süreci boyunca projeler; mekânsal organizasyon, malzeme kullanımı, çevresel faktörlere duyarlılık ve kullanıcı merkezli tasarım stratejileri açısından kapsamlı şekilde analiz edildi. Jüri üyeleri, öğrencilere yapıcı geri bildirimler sunarak proje gelişimlerini destekleyici yönlendirmelerde bulundu. Bu geri dönüşler, öğrencilerin akademik gelişimlerinin yanı sıra mesleki kimliklerini de pekiştirmelerine katkı sağladı.

Ara jüri oturumu, öğrencilerin projelerinde güçlü ve gelişime açık yönleri fark etmelerine, yaratıcı çözüm üretme becerilerini geliştirmelerine olanak tanıdı. Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi İbrahim Erol, Arş. Gör. Mustafa Dallı ve Arş. Gör. Tuğçe Öztürk Dallı, öğrencilerin motivasyonu ve gösterdikleri gayret nedeniyle memnuniyetlerini ifade ederek, tüm katılımcılara teşekkürlerini ilettiler. Bu tür jüri değerlendirmeleri, İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü’nün mesleki eğitimde kalite standartlarını yükseltme ve öğrencilerini günümüz iç mekân tasarımı dünyasına hazırlama misyonunun ayrılmaz bir parçası olmaya devam etmektedir.

Ara jüriye katılan öğrencilerimize ve jüri üyelerimize teşekkür ederiz.