Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Şikayetleriniz için   İGÜMER
 Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr


 Pandemide Teslimat Şikâyetleri Arttı; Kuryeler Anlayış ve Teşekkür Bekliyor

İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ) Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF) Dekan yardımcısı, Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Murat Doğan, Pandemi döneminde yiyecek içecek sektörüne gelen şikâyetler üzerine DHA’ya konuştu.

Dr. Öğr. Üyesi Murat Doğan, yiyecek ve içecek işletmelerinin müşteri şikâyetleri yönetim sistemine gelen bin 221 şikâyeti araştırdı. 4 ana başlık (kalite, teslimat, menü ve gıda güvenliği) ve 13 alt başlık altında kategorize edilen şikâyetler, pandemi sürecinde müşterinin en çok teslimattan şikâyet ettiğini ortaya koydu. Dr. Öğretim Üyesi Murat Doğan, müşteri şikâyetlerinin en yoğun olduğu konuların sırasıyla yüzde 33,58 teslimat, yüzde 30,88 kalite, yüzde 25,47 gıda güvenliği ve yüzde 10,07 menü olduğunu söyledi. Pandemi döneminde paket servisin artmasıyla kuryelerin de iş yükünün arttığına dikkat çeken Doğan, bu dönemde müşterilerin daha sabırlı olması gerektiğini ifade etti.

Haberin kaynağına ulaşmak için tıklayınız.
Ulusal haber kanallarında yayınlanan röportaja ulaşmak için tıklayınız.




Haberler

Tüm Haberler