TÜBİTAK 2209-A tarafından desteklenme hakkı kazanan ilk proje, İletişim ve Tasarımı Bölümü Araştırma Görevlisi Ayten Bengisu Cansever'in akademik danışmanlığında ve bölüm öğrencileri Öykü Can, Zeynep Şevval Şen ve Serra Yavaş tarafından hazırlanan "Reklamlarda Değişen Toplumsal Cinsiyet Stereotip Söylemlerine Yönelik Bir İncelenme: Atasay Örneği" adını taşıyor. Bu proje, reklamlardaki toplumsal cinsiyet stereotiplerinin dönüşümünü inceleyerek Atasay markası örneği üzerinden analiz ediyor.
Diğer proje ise İletişim ve Tasarımı Bölümü Araştırma Görevlisi Büşra Kılıç’ın akademik danışmanlığında yürütülen ve bölüm öğrencisi Fatih Kerem Vural tarafından hazırlanan “Afet Yönetimi Mobil Uygulamalarının Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Açısından İncelenmesi: Alternatif Mobil Uygulama Örneği" adlı proje oldu ve TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında destek hakkı kazandı. Bu projenin amacı ise, Türkiye'deki afet yönetimi mobil uygulamalarının kullanıcı deneyimini değerlendirmek ve alternatif bir mobil uygulama örneği üzerinden incelemektir.
Her iki proje de TÜBİTAK tarafından desteklenmiş olup, akademik alanda önemli katkılar sunmayı hedeflemektedir.
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı kapsamında destek almaya hak kazanan öğrencilerimizi ve projenin akademik danışmanlığını üstlenen araştırma görevlilerimizi İGÜ GSF olarak tebrik ederiz.