2024-2025 Eğitim Öğretim Yılında yaz stajlarını gerçekleştirecek öğrencilerimizin takip etmesi gereken adımlar ve dikkat etmesi gereken bazı hususlar mevcuttur.
Yaz stajı başvurusu için takip edilmesi gereken adımlar şunlardır:
-
Staj başvuru formunu bilgisayar ortamında doldurunuz.
-
Başvuru formunda yer alan FİRMA ONAYI ve İMZASINI tamamlayınız.
-
Başvuru formunda yer alan ÖĞRENCİ İMZASI kısmını imzalayınız.
-
İmzası olmayan formlar işleme alınmayacaktır.
ÖNEMLİ NOT!!!
Staj yeri İstanbul içindeyse başvuru formunuzu 3 nüsha şeklinde fakülte dekanlığına getiriniz.
Eğer staj yeriniz İstanbul dışında ise doldurduğunuz başvuru formunu taratınız. Başvuru formunu fakülte dekanlığına mail ile gönderiniz ve gönderirken öğrenci numaranız ile başlayan xxxxxxxxx@ogr.gelisim.edu.tr uzantılı üniversite mail adresinizi kullanınız. Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanlığı mail adresi: gsfstaj@gelisim.edu.tr
Eğer üniversite mail adresinizi bilmiyorsanız veya şifrenizi unutmuşsanız bilgi almak için buraya tıklayınız.
YAZ STAJI KONUSUNDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR