Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr
Memnuniyet ve Önerileriniz için   İGÜMER
 Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr

Görsel İletişim Tasarımı







 Bilimsel Araştırmalarımız




Makaleler

Öğretim Elemanı Makale Başlığı Dergi Adı Yıl İndeks
Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN Foucault’cu Bilgi, İktidar ve Özne İlişkisi Perspektifinden Gülün Adı Romanı Üzerine Bir Eleştirel Söylem Çözümlemesi 4. BOYUT Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi   Alan İndeks
Dr. Öğr. Üyesi Aslı KASAR Gerbner’in Kültürel Göstergeler ve Ekme Kuramı Art/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi   Alan İndeks
Savaş, S. ve Özcan, Z. Şehir imajına dijital platformlar yardımıyla bireysel aktörlerin katılımını düşünmek: Google Earth üzerinden bir değerlendirme Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi 2022
Savaş, S. A Study on the Relationship between Corporate Social Responsibility and Art ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi 2022
Cansever, A. B. İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği” ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi 2022
Cansever, A. B. - Poyraz, E. Dijital Oyunlarda Biyopolitik Söylem ve Anlatı: "The Sims 4" Örneği Intermedia International E-Journal 2022
 

Bildiriler

Öğretim Elemanı Bildiri Başlığı Kongre Adı Tarih Kongre Niteliği
Arş. Gör. Dr. Büşra KILIÇ Dijital Bellekteki Gerçeklik Yanılsamasında Deepfake’in Rolü: TikTok Üzerinden Bir Örnek VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı 10-11 Ekim 2024 Uluslararası
Doç. Dr. Sezgin SAVAŞ Dijital Bellekteki Gerçeklik Yanılsamasında Deepfake’in Rolü: TikTok Üzerinden Bir Örnek VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı 10-11 Ekim 2024 Uluslararası

Kitap Bölümleri

Öğretim Elemanı Kitap Adı Kitap Bölümü Başlığı Yayınevi / ISBN Yıl
Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN Narsist Kültür: Medya Temsilleri ve Kapitalizm İlişkisi Bir Kendilik Teknolojisi Olarak Sosyal Medya Platformlarında Narsist Özne Görünümleri: Instagram Örneği
Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN Advancements in Socialized and Digital Media Communications Cat Diplomacy: A New Approach to Digital Public Diplomacy Through Politicians' Cat-Related Social Media Posts IGI Global
Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN Oyunların Dijital Hali 3 Farklı Gerçeklikleri Dijital Oyun Üzerinden Empatiyle Deneyimlemek: “Change: A Homeless Survival Experience” Oyunu Örneği
Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN Oyunların Dijital Hali 2 Koronavirüs Döneminde Gerçeklikten Kaçış Aracı Olarak Dijital Oyunlar: Animal Crossing Örneği 2021
Dr. Öğr. Üyesi Aslı KASAR Human Relations Theory and Communication From the Perspective of Sustainable Development (Elton Mayo) Integrating Organizational Theories With Sustainable Development


TÜBİTAK 2209-A Öğrenci Projeleri

Proje Başlığı Danışman Öğrenciler Proje Türü Proje Durumu
Reklamlarda Değişen Toplumsal Cinsiyet Stereotip Söylemlerine Yönelik Bir İnceleme: Atasay Örneği Arş. Gör. Ayten Bengisu Cansever Bayhan Öykü Can, Serra Yavaş, Zeynep Şevval Şen TÜBİTAK 2209-A Tamamlandı 
Türkiye'deki Afet Yönetimi Mobil Uygulamalarının Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Açısından İncelenmesi: Alternatif Mobil Uygulama Örneği Arş. Gör. Dr. Büşra Kılıç Fatih Kerem TÜBİTAK 2209-A Tamamlandı