| Öğretim Elemanı | Makale Başlığı | Dergi Adı | Yıl | İndeks |
|---|---|---|---|---|
| Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN | Foucault’cu Bilgi, İktidar ve Özne İlişkisi Perspektifinden Gülün Adı Romanı Üzerine Bir Eleştirel Söylem Çözümlemesi | 4. BOYUT Medya ve Kültürel Çalışmalar Dergisi | Alan İndeks | |
| Dr. Öğr. Üyesi Aslı KASAR | Gerbner’in Kültürel Göstergeler ve Ekme Kuramı | Art/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi | Alan İndeks | |
| Savaş, S. ve Özcan, Z. | Şehir imajına dijital platformlar yardımıyla bireysel aktörlerin katılımını düşünmek: Google Earth üzerinden bir değerlendirme | Kastamonu İletişim Araştırmaları Dergisi | 2022 | — |
| Savaş, S. | A Study on the Relationship between Corporate Social Responsibility and Art | ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi | 2022 | — |
| Cansever, A. B. | İdeolojik Temayüllerin Yeniden Üreticisi Olarak Dijital Oyunlar Üzerine Bir İnceleme: “PUBG Örneği” | ART/icle: Sanat ve Tasarım Dergisi | 2022 | — |
| Cansever, A. B. - Poyraz, E. | Dijital Oyunlarda Biyopolitik Söylem ve Anlatı: "The Sims 4" Örneği | Intermedia International E-Journal | 2022 |
— |
| Öğretim Elemanı | Bildiri Başlığı | Kongre Adı | Tarih | Kongre Niteliği |
|---|---|---|---|---|
| Arş. Gör. Dr. Büşra KILIÇ | Dijital Bellekteki Gerçeklik Yanılsamasında Deepfake’in Rolü: TikTok Üzerinden Bir Örnek | VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı | 10-11 Ekim 2024 | Uluslararası |
| Doç. Dr. Sezgin SAVAŞ | Dijital Bellekteki Gerçeklik Yanılsamasında Deepfake’in Rolü: TikTok Üzerinden Bir Örnek | VII. Uluslararası Yeni Medya Konferansı | 10-11 Ekim 2024 | Uluslararası |
| Öğretim Elemanı | Kitap Adı | Kitap Bölümü Başlığı | Yayınevi / ISBN | Yıl |
|---|---|---|---|---|
| Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN | Narsist Kültür: Medya Temsilleri ve Kapitalizm İlişkisi | Bir Kendilik Teknolojisi Olarak Sosyal Medya Platformlarında Narsist Özne Görünümleri: Instagram Örneği | — | — |
| Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN | Advancements in Socialized and Digital Media Communications | Cat Diplomacy: A New Approach to Digital Public Diplomacy Through Politicians' Cat-Related Social Media Posts | IGI Global | — |
| Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN | Oyunların Dijital Hali 3 | Farklı Gerçeklikleri Dijital Oyun Üzerinden Empatiyle Deneyimlemek: “Change: A Homeless Survival Experience” Oyunu Örneği | — | — |
| Arş. Gör. Ayten Bengisu CANSEVER BAYHAN | Oyunların Dijital Hali 2 | Koronavirüs Döneminde Gerçeklikten Kaçış Aracı Olarak Dijital Oyunlar: Animal Crossing Örneği | — | 2021 |
| Dr. Öğr. Üyesi Aslı KASAR | Human Relations Theory and Communication From the Perspective of Sustainable Development (Elton Mayo) | Integrating Organizational Theories With Sustainable Development | — | — |
| Proje Başlığı | Danışman | Öğrenciler | Proje Türü | Proje Durumu |
|---|---|---|---|---|
| Reklamlarda Değişen Toplumsal Cinsiyet Stereotip Söylemlerine Yönelik Bir İnceleme: Atasay Örneği | Arş. Gör. Ayten Bengisu Cansever Bayhan | Öykü Can, Serra Yavaş, Zeynep Şevval Şen | TÜBİTAK 2209-A | Tamamlandı |
| Türkiye'deki Afet Yönetimi Mobil Uygulamalarının Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Açısından İncelenmesi: Alternatif Mobil Uygulama Örneği | Arş. Gör. Dr. Büşra Kılıç | Fatih Kerem | TÜBİTAK 2209-A | Tamamlandı |
© Copyright 2022 İstanbul Gelişim Üniversitesi Tüm Hakları Saklıdır.