Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr

İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı








 İç Mimarlık Öğrencilerinin Projeleri Sergilendi


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF) İç Mimarlık Bölümü öğrencileri Fatma Bulut ve Buse Ceren Akgün’ün projeleri Archinterior Desing Project Meeting & Galası’nda sergilenme hakkı kazandı.


İç Mimarlık Bölümü öğrencileri Fatma Bulut ve Buse Ceren Akgün IMI221 kodlu Stüdyo II dersi kapsamında hazırladıkları projeleri ile 8 Aralık’ta Fransız Sarayı’nda gerçekleşen Archinterior Desing Project Meeting & Gala’sına katıldı. Beyoğlu’ndaki Fransız Sarayı’nda TMMOB İçmimarlar Odası İstanbul Şubesi tarafından düzenlenen Archinterior Desing Project Meeting & Galası’nda tasarım aşamasında 100 m ² ve üzeri ofis, konut, mağaza, cafe-restaurant, klinik, otel vb. projeler sergilendi. 8 Mart’ta gerçekleşen etkinlikte İçmimarlar Odasına kayıtlı piyasada çalışan birçok içmimar ve içmimarlık bölümü öğrenci projeleriyle yer aldı.

“Canlı, dinamik bir tasarım mağaza tasarımı”

İç Mimarlık Bölümü 3. sınıf öğrencisi Fatma Bulut, sergilenmeye hak kazanan projesini şu sözleriyle açıkladı: “Archinterior Desing Project Meeting & Gala’sında sergilenen projem, İstanbul Gelişim Üniversitesi IMI221 kodlu Stüdyo II dersi için tasarlamış olduğum mağaza projesidir. Bu projeye başlarken VAKKO mağazasına yeni bir kimlik kazandırmak amacı ile yola çıktım. VAKKO yaz koleksiyonu gençlere yönelik tasarlandı ve bu koleksiyonun sergileneceği mağazada tasarımıyla gençlerin ilgisini çekmesinin yanı sıra mağazaya bir sosyal medya fotoğraf çekme alanı oluşturuldu. VAKKO‘nun siyah beyaz ve daha klasik olan tasarımının yerine daha canlı, dinamik, fresh bir tasarım ile ele alarak çalışmak istedim.”

“Daha Sportif Daha Renkli”

İç Mimarlık Bölümü 3. sınıf öğrencisi Buse Ceren Akgün ise projesini, “Sergilenmeye hak kazanan projem, İstanbul Gelişim Üniversitesi IMI221 kodlu Stüdyo II dersi için tasarlamış olduğum mağaza projesidir. Bu projeye başlarken Versace Jeans Couture mağazasına yeni bir kimlik kazandırmayı hedefledim. Versace Jeans Couture markasını, daha sportif daha renkli hale getirerek gençleri bu mağazaya çekmek ilk amacım oldu.” sözleriyle anlattı.