Güzel Sanatlar Fakültesi - gsf@gelisim.edu.tr

Radyo Televizyon ve Sinema








 Vizyondaki Yıldızlar Etkinlik serisinin on dördüncüsü Erhan Duvan’ın katılımıyla gerçekleşti!


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Radyo Televizyon ve Sinema bölümünün düzenlediği Vizyondaki Yıldızlar etkinlik serisinin on dördüncü etkinliği Marka ve Dijital Pazarlama başlığı altında, Erhan Duvan’ın katılımıyla gerçekleştirildi.


İstanbul Gelişim Üniversitesi (İGÜ), Güzel Sanatlar Fakültesi (GSF), Radyo Televizyon ve Sinema Bölümü tarafından düzenlenen Vizyondaki Yıldızlar etkinlik serisinin on dördüncü etkinliği, Marka ve Dijital Pazarlama başlığı altında, Erhan Duvan’ın katılımıyla, Dr. Öğr. Üyesi Rabiya Saltik moderatörlüğünde gerçekleştirildi.

Reklamcılık ile Yeni Medya ve İletişim derslerini alan öğrencilerin katılımıyla gerçekleştirilen etkinlikte marka yaratımı, marka yönetimi gibi süreçler ve başarılı bir markayı var eden unsurlar konuşuldu.  Şimdiye dek Global Gastro Ekonomi Zirvesi gibi uluslararası etkinliklerin kreatif içerik üretimi ile Şeker GYO, Skyland İstanbul, Pierre Cardin ve Atlas Halı gibi büyük firmaların marka yönetim süreçlerini yöneten Duvan, bugün dijital pazarlamanın çağdaş reklamcılığın ayrılmaz bir parçası haline geldiğini anlattı. Söyleşi esnasında RATTAM isimli kendi marka yolculuğundan da söz eden Duvan, reklamcılıkta geçen uzun yılların ardından yapılabilecek en güzel hamlenin kişinin kendi markasıyla yoluna devam etmesi olacağını ifade etti.

Yaklaşık on yıldan fazla bir süredir reklamcılık yapan Duvan, reklam ajanslarının ekolojisinden, reklam ajanslarında çalışma koşullarından bahsetti. Alanda marka yaratmanın önemini vurgulayan Duvan, reklam ajanslarında çalışan çoğu kişide marka yaratma arzusu olduğunu, kendisinin de bu arzuyla yola çıkarak mobilya ve ev dekorasyonu alanında gördüğü eksiklik üzerine bu konsepte yönelik bir marka oluşturduğunu anlattı. Marka ve reklam ajansı arasındaki ilişkiye değinildi.

Söyleşinin moderatörlüğünü yürüten Dr. Öğr. Üyesi Saltik, bu tarz etkinliklerin üniversiteler ile sektör arasındaki bağın sağlam tutulması açısından kritik öneme sahip olduğunu belirtti. Saltik, sahadan duyulan seslerden hareketle derslere yön vermenin de önemli bir gereklilik olduğuna dikkat çekti.

Bölüm başkanı Dr. Öğr. Üyesi Önder Paker de kendi reklamcılık anılarından bahsetti ve sohbete katkı sundu.

Söyleşi, öğrencilerin sorularının yanıtlanması ve plaket takdiminin ardından son buldu.

Sayın Erhan Duvan’a değerli bilgilerini bizlerle paylaştığı için teşekkür ederiz.